Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2009 12:38 - Преди да кажем какво не е важно за нас (мен) 6 не-важни неща, които ме правят щастлив ...
Автор: mkalpakchiew Категория: Изкуство   
Прочетен: 2835 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 07.08.2009 13:15


Поемам щафетата от Кирил-comfy за кои 6 не-важни неща, които ме правят щастлив, но преди да кажем какво не е важно за нас (мен), трябва да се преборим с това с което се сражава архангел Михаил.

image
Аз поне не познавам такъв човек, (за сега поне), но е възможно да се е родил някъде по света такъв...
Е, нека Бог да му е на помощ!





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. comfy - А, не-не, моля те, Митко! :)))
07.08.2009 17:38
Разбирам идеята ти, ама нека играем, все пак, а? ;)))

Поздрави, приятелю!!
цитирай
2. mkalpakchiew - Здравей, приятелю! :)))
08.08.2009 16:35
comfy написа:
А, не-не, моля те, Митко! :)))
Разбирам идеята ти, ама нека играем, все пак, а? ;)))

Поздрави, приятелю!!

Играта си е игра, но аз съм изцяло Конфуцианец!
Един от неговите ученици го запитал:
- Учителю, кога твоето неважно желание ще се изпълни?
Учителят извадил една червеношийка от кафеза, пуснал я на свобода и отговорил:
- Когато тази птичка принесе с човката си Тибет на 1000 км.:)))

Поздрави и приятни почивни дни!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mkalpakchiew
Категория: Изкуство
Прочетен: 589541
Постинги: 123
Коментари: 376
Гласове: 7139