Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2017 20:58 - Бил съм под чехъл?
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 1852 Коментари: 4 Гласове:
26

Последна промяна: 18.09.2017 23:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Това е най- голямата смехория, която съм чувал в последно време!
Друг материал готвех, достоен завършек на работата ми тук!

Но се замислих, ако не отговоря, авторът на това свободно съчинение ,  ще се счита за напълно прав?
Спомням си преди години, колко жалко ми беше паднал в краката за седемте звезди в Анхиалската монета! Дали не е това, дали не е онова? Какво общо може да има евреин с Анхиало ,не ми е ясно? А пък и да ми е ясно, не виждам някаква полза от това!

Да,  иначе беше ме преценил правилно 
И  за  подкрепата  която  получи от мен в това си жалко състояние, какво последва!
Отмъщене за това! Сега!  
Направи добро и чакай отмъщение!
Не му се сърдя ! Той трябва да доказва ,че не е евреин, а просто няма как да го направи, след като го е декларирал!!

Сега, по същността!
Бил съм под чехъл?

Спомням си как, след поредната ми командировка,  се връщах късно вечер! Жена ми, полуразсънена питаше, дали съм се върнал?
Сутринта се измъквах, преди да се е събудила!
Вечерта ,като се прибирах, първият въпрос ,с който ме посрещаше беше , утре ли заминавам?
Често го потвърждавах!  Казваше, не е ли по добре да оставам при тези , при които съм бил, вместо да се връщам за няколко часа! Не ми нареждаше, както се полага на мъж под чехъл
И заминавах, вълреки несъгласието й!

Казваше го ,но не го е мислела!
Спомням си, в деня на изборите, през 1990г .  Трябваше да летя за София .  И след това за Москва.  В последния момент ме включиха в групата.  Разчитаха на мен , професионално да защитя работата 
Но, нищо не можех да направя!  СИВ беше разтурен и нямаше , кой да я финансира!

Та,  жена ми застана на вратата, препречи я  и каза ,че не ме пуска!  Ще взривят самолета, какво ще прави с две деца , сама!
Вбесен я изблъсках, казах и ,че нямам избор, иначе оставам без работа!  И тръгнах!
С крайчеца на очите видях сълзите в очите й!
Ще ги помня, докато съм жив!
Била е искрена, мислела е ,че ще ме загуби!

Та, скъпи ми Х, не спекулирай с мъж под чехъл
Това може да е обект само на научната фантастика, твоето твърдение!
И не толкова  и само на научната!



Гласувай:
26


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Апел!
18.09.2017 21:11
Колкото и да мразите някой, колкото и да искате да му навредите, не набърквайте семейството!
Това е забранена зона!
Дори и Хитлер, колкото и да е оплюван, като е видял резултата от ядрения експеримент на остров в Балтийско море , ез абранил употреба му!~
Защото то е унищожение , не война!
Какво, целите да унищожите семейството ли?(
Браво!?
цитирай
2. nedovolen - Няма не наказано добро _ еврейска ...
18.09.2017 22:22
Няма не наказано добро _ еврейска поговорка. Т.е. правиш ли добро, ще бъдеш наказан. Познай от кого :)))
цитирай
3. leonleonovpom2 - Поздрави, Недоволен!
18.09.2017 23:50
nedovolen написа:
Няма не наказано добро _ еврейска поговорка. Т.е. правиш ли добро, ще бъдеш наказан. Познай от кого :)))


Да правиш добро е залегнало в християнските ценности
Нормално е да отговориш с добро! Това също съответства на тези ценности
Тези, които правят зло, респективно , не са християни
А за наказанието, от кого идва, обикновено е този, на когото е направено доброто!

Лека нощ!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Понеже темата е семейна, да споделя ...
19.09.2017 21:01
Понеже темата е семейна, да споделя радост на тази тема!
Дъщерята участва като статист днес във френски филм Дойде, цъфнала от радост Като ги разпределяли, казали, че искат красивата- нея, на преден план
Наистина е красива!
Случвало ми се е ,без да се вглеждам, да отбелязвам за нея, какво красиво момиче минава! Но това момиче ми се усмихва и тръгва към мен? И тогава виждам, че е тя!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133382
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102590
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031